söndag 8 februari 2015

'cause an empty room can be so loud

Idag har det också varit en dag då jag önskade att jag inte bodde ensam. (kanske det här blir min nya grej på bloggen?) Jag tvättade lakan igår. Jag tror redan det säger tillräckligt. Där står man med ett stort lakan och det enda man kan hoppas är att man skulle ha två händer extra. Det är ju helt omöjligt att vika ett lakan ensam. Det går, men resultatet vill ni inte se. Så länge ingen kollar in i mitt skåp och ser högen med underligt vikta lakan är allt bra. Av denna orsak har jag idag önskat att jag inte bodde ensam. Lakan.

Håll ögonen öppna för mera uppdateringar om "Idas ensamma liv: nackdelar och fördelar". Kanske jag nästa gång skriver om något positivt.

DAGENS SKRATTATTACK:
(ps. nu vet ni vad jag kommer att svara hädanefter)

2 kommentarer:

  1. Haha, den här bilden är så klockren! :D Dagens skratt för mig också!

    SvaraRadera