måndag 21 april 2014

Vi ser på dig för Du kan befria oss

GLAD PÅSK till er alla!

Jag är kanske lite sent ute, men jag har tyvärr inte haft tid att logga in på bloggen och skriva ett påskinlägg. Jag har i alla fall haft ett skönt påsklov, thanks for asking. Jag fick besök av min underbara vän Sandra på torsdag. För det mesta var vi på konferens, EC14, Easter Conference i Sion. En SUPER konferens! Eller det är alltid super och det kan jag säga efter att ha varit sex år i rad på EC. Jag fick ta del av bra undervisning, härlig lovsång och underbart sällskap! Idag har jag tagit det lugnt, fått färdigt en teologi uppgift (äntligen!) och varit till gymmet. 

Dumma jag glömde att ta bilder från EC... men här är en bild på ett påskpaket jag fick av mamma. Nya tabletter till matbordet, servetter, påskägg och snacks. Härligt! <3
Jag har en sån FEELIS just nu!! Imorgon åker jag till Tammerfors på fanimatka. Tiikerit spelar i final och de två nästa spelen spelas i Tammerfors (tisdag och onsdag) så jag ska åka dit och heja Tiikerit till vinst! Ifall Tiikerit vinner båda matcherna är guldet vårt. Vi kommer att övernatta på hotell och ha detsuperroligt! Can't wait! 

Jag är väl förberedd! Naglarna lackade i Tiikerit tema. TAMPERE, here I come!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar