fredag 11 april 2014

I'm busy, busy, busy, doin' nothin' at all

De som finns på Instagram vet att det har funnits en utmaning där man skall sätta ut fem vardagsbilder fem dagar i rad. Jag blev utmanad och gjorde det. Tänkte att jag nu kunde dela med mig lite av min vardag här på bloggen.

#1: Det var en bild på min dator och några papper och böcker. Bildtexten löd "att göra uppgifter dagen före deadline är min specialitet. Kemi labbrapport borde skrivas men det går nog trögt." Det är otroligt hur man inte ännu heller har lärt sig att göra uppgifter i god tid. Jag stressar över min teologikurs som jag har valt extra, men ändå blir inget gjort.

#2: På PF börjar vi morgonen med att spela spel. Jag tycker synd om er alla som har valt att gå på ett tråkigt universitet. Eget fel att ni inte började på PF. Det roliga är att inget mera chockar när det gäller våra lektioner. Man har varit med om så mycket så det ända man kan säga är "Bring it on PF! Is that all you got?".
#3: Det var en bild från gymmet. Att fara på Bodypump hör nog till en av favorit sysselsättningarna under veckans gång. Imorgon gäller det att vakna upp tidigt och fara på Bodypump kl. 12. 

#4: Tiikerit match! Förra helgen spenderades i Kokkola. Jag var på två stycken matcher. Så där i förbi farten kan ju nämnas att Tiikerit vann båda matcherna och säkrade sin plats i finalerna. KULTAJUHLAT, here I come!



















#5: Jag går en kemikurs för tillfället. Vi får lära oss en massa roliga saker. På måndag fick vi se hur ett batteri ser ut inifrån.



















Jag tackar Instagram för denna fina utmaning. Tack och lov att den är över! Fast jag vill ännu ge er en extra vardagsbild från gårdagen.

#6: Igår var jag och kollade Wasaspexet: Jack the Ripper. SUPER! Man borde allt fler gånger fara på teater, komikshow eller liknande istället för att sitta framför en skärm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar