söndag 16 april 2017

My home is where your heart is

Här kommer lite bilder från min lägenhet. Tyvärr är det telefonkvalité, men kanske man ser tillräckligt bra. Nu under påsklovet har jag försökt fixa balkongen. Jag har tvättat möblerna och skaffat mattor. Jag ska försöka åka till ett loppis för att hitta lite annat jag kan pynta balkongen med. Sedan kan balkongsäsongen börja!

Jag trivs väldigt bra i min lägenhet och området. Jag har natur nära, så jag kan gå underbara promenader med Helmi, samtidigt som jag har ett stort shoppingcenter ungefär en kilometer bort. Dessutom finns stranden och havet riktigt nära. Jag är väldigt tacksam för att jag fick den här lägenheten! Det finns ännu sådant jag ska fixa, men jag tar ett projekt i taget. 

Ytterdörren. Där var det lyser finns badrummet och till vänster finns stora spegelskåp! 
Köket. Jag har inte ett matbord utan matbordet var redan fixat färdigt och barstolar hörde även till lägenheten. 

"Vardagsrummet"
"Sovrummet". Nu för tiden har jag en hylla ovanför sängen. 
Jag stod på sängen när jag tog det här fotot. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar