onsdag 26 juni 2013

Do just what you want to and now stand up and begin

Det var en tid sedan jag skrev. Det känns inte meningsfullt att skriva ifall det inte händer något. Jag börjar bli lite rastlös och skulle nästan, men bara nästan, kunna börja studera igen. Som sagt har jag inte gjort något desto mer, men tänkte skriva några plus från senaste tiden. Några guldkorn i vardagen, det gör livet.

+ Jag hade en super midsommar tillsammans med Linn!

+ På söndag börjar jag sommarjobba. Jag behöver verkligen få göra något för jag är verkligen rastlös. Kommer i år igen att jobba på läger för utvecklingsstörda. Jag kommer att vara på tre läger så dit far nästan hela juli så ni kommer inte höra av mej på en tid.

+ Det allra bästa är ju att Sandra kommer hem från USA om fem dagar!! <3

+ Kommer att fara på Muse konsert den 27.7. tillsammans med Sandra. Det var någon som sålde biljetter billigare så vi nappade på det erbjudandet.

+ Jag har en plan på att börja med träning och en diet till hösten. Känner på mej att det kommer bli bra!

+ Pluset i livet är att man får leva och njuta. Fast det ibland känns trögt och tråkigt.


Här kommer lite försmak till Muse keikka. OH YEAH!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar